Opzeggen lidmaatschap

Wij vinden het jammer dat je overweegt je lidmaatschap bij ZAP tennis op te zeggen. Maar we geven je graag meer informatie over hoe het opzeggen in zijn werk gaat.
Het tennisseizoen loopt van april tot en met maart. Alle leden van onze vereniging moeten door ZAP tennis worden aangemeld bij de KNLTB (Koninklijke Nederlandse Tennis Bond). Deze kosten hiervoor zijn verwerkt in de contributie en worden door ZAP tennis afgedragen aan de bond.  Tenzij er bijzondere omstandigheden zijn kan het lidmaatschap niet gedurende het lopende seizoen worden opgezegd en zal de contributie gewoon doorgang vinden. Deze bijzonderheden zijn ter bepaling bij het bestuur.
Het lidmaatschap dient te worden opgezegd voor 1 januari voor begin van het nieuwe tennisseizoen. Opzeggen dient schriftelijk (liefst per mail) te geschieden bij de ledenadministratie ([email protected]). Bij het niet schriftelijk opzeggen zal het lidmaatschap worden verlengd met 1 jaar en dient hiervoor de verschuldigde contributie te worden betaald.  Let op: het opzeggen van het lidmaatschap bij de tennisleraar is niet voldoende!
Voor vragen omtrent opzegging kun je mailen ([email protected]) of bellen (tel. 0223-523363) naar Miriam Steenvoorden (Penningmeester/ledenadminstrateur).